31-10-2013

31-10-2013 21:57

De tijd gaat snel, jammer heb niet zoveel tijd om na te denken 

wil van alles maar weet niet waar ik moet beginnen, 

pap is thuis het ziet er zo vredig en bijna mooi uit, 

mam heeft overal kaarsjes neergezet een mooie grote witte orchidee opgehaald

pap houd van wit vooral rozen was hij weg van 

gister zijn tonnie en mina geweest ze bleven zelfs eten echt het was geweldig die mensen zo,n grote steun voor ons. terwijl mijn oom met mijn kinderen aan tafel ging zetten heb ik vol verbazing zitten kijken ze lagen dubbel en ze genoten, ja zo ging dat vroeger ook met opa dacht ik altijd mooie grapjes en opmerkingen echt heel speciaal. 

 

dr zijn bloemen besteld die komen morgen ik ben benieuwd hoe het geworden is,gelukkig genieten we er nog een paar dagen van. pap word maandag begraven, vandaag een mooi plekje uitgezocht samen met mam,ron en ik met zn 3-en wat heen en weer lopen daar nee dan zit ie niet in de zon pap houd van zon, daar dan nee dat is te saai en zo ging het een half uur, opeens kwamen we bij een mooie boom in een mooi hoekje,hele dag zon zegt die meneer nou oke de keuze is gemaakt. vreemd eigenlijk zo dicht ben ik nog nooit bij de dood geweest,heb altijd gedacht dat het heel eng was en dat het absoluut niet zou zijn hoe wij dit beleven...misschien omdat we er een hele tijd na toe geleeft hebben,pap was wel ruim 21 maanden ziek en we hebben vaak gedacht nou dit is het eind. ook het afscheid was zo bijzonder dat ik pap er nog steeds elke dag voor bedank. vanavond toch even een rotgevoel pap en ik zouden onze laatste wedstrijd kijken in het abe lenstra stadion, ik moest werken maar heb toch vrij kunnen krijgen super, gewoon nog 1x met pap naar een wedstrijd, helaas kwam het er niet meer van maar ik zat vanaaf lekker bij m op de stoel en heb m elke keer door twitter op de hoogte gehouden 1-0 gil ik en we zijn door naar de bekerfinale yeaahh,,,haha wat een actie ja pap deze wedstrijd hadden we nog verdient 2 winnaars deze week pap die zelf de ziekte voor is geweest door zijn keuze te maken en sc-heerenveen die nog even van vvv venlo wint met 1-0 wat een week wat een week....

het nummer van DO zeg me dat het niet zo is...hoor ik op de achtergrond van mn computer vanmiddag was het clouseau jeetje pap daar waren we fan van he..de nrs die jij mooi vond vond ik ook mooi samen zijn wij echt 1. pff ik vraag me af hoe het volgende week zou zijn wat moet ik mijn hele planning heb jij in de war gegooit, nog een paar dagen dan is deze blog voorbij, iemand wees me erop om er een boek van te maken, daar ga ik zeker werk van maken maar eerst moet maandag er nog in....en dan zien we wel verder. pfff pap ik moet nog een brief voor je schrijven ..maar kan het begin niet vinden, ik kan niks bedenken mijn hele leven was fijn en ik kan niet kiezen waarover ik dan moet vertellen. anders gaat het zo lang duren maandag dat kan ik die mensen niet aandoen haha, och lieve pap weet je ik heb je altijd alles kunen vertellen had geen geheimen voor jou, en jij bent altijd goed voor me geweest een betere pap had ik me niet kunnen wensen, 

Maar denk ook niet dat ik dat kenbaar hoef te maken iedereen die jou kent kreeg jou nooit boos,jij klaagde nooit en was overal stipt mee, nou dat heb ik niet van jou maar dat geeft niet. 

 

toch vraag ik me af pap met die 11...jij overleed 29-10-2013 om 11:11

de 11de januari ben je jarig

je word de 11de maand begraven

en jaimy word volgende maand 11 wat je graag mee had willen maken...ook caela is 11

 

ha ik geloof niet in dat soort dingen he dat weet je maar vind t wel een bijzonder toeval.

 

lieve pap ik ga mn bed in tot morgen hou van je !