28-10-2013

28-10-2013 08:51

Gisteravond gezellig even gourmetten met zn viertjes, ook gelijk maar even 2 snitzels voor mam gebakken, ze kookt niet zo vaak meer voor dr zelf dat vind ze niks aan, dus of ik nou 4 of 5 stukjes vlees moet bakken dat maakt ook niet uit ik doe het graag. 

net als ik met caela op het punt sta rii pap en mam te gaan belt ronnie, kom je nog het gaat slecht met pap ! jaja ik ben onderweg,toch sta ik achterhuis nog even te denken,jaimy zit nog binnen ik vergeef het me zelf nooit als er snachts wat zou gebeuren dus maar weer naar binnen, jaimy gaat mee ook vindo springt op en gaat ook mee. 

 

wat een drukte daar, ronnie yvonne thuiszorg gebel heen en weer mam in tranen pap stil liggend op bed. hij heeft aangegeven er wel klaar mee te zijn hij wil niet meer. toch probeert thuiszorg een dokter te pakken te krijgen om hem iets voor de nacht te geven zodat ie in ieder geval eens goed slaapt, de afgelopen nachten ligt ie veel wakker. ik ga op ronnie,s plek zitten naast pap ik hou m beet mam zit aan de andere kant ze fluisterd pap van alles toe:ik laat je niet alleen hoor ik blijf hier bij je..pap knikt ja. mn hoofd op het bed tegen pap aan. t voelt fijn en vertrouwd nee ik ben er nog niet klaar voor om je te laten gaan. voetbal op de televisie,de wedstrijd donderdag zal m wel niet meer worden

 

vanmorgen een gesprek met de dokter over wat ze gaan doen en wat pap wil,daar gaat het om...................