25-09-2013

26-09-2013 08:08

jippie het bed komt vandaag, dat is ook wel nodig want pap krijgt veel doorligplekken en dat is erg pijnlijk...wel betekend het dat we eigenlijk een nieuw hoofdstuk gaan beginnen waarin het nog zwaarder word..

ik ga dr maar even heen om het bed uitelkaar te halen wat er nu staat,pap zit achterhuis bij zn vijver de dag ervoor heeft ie zn nieuwe rolstoel gekregen waar hij makkelijker in voort kan bewegen en die niet zo zwaar is als de vorige. 

 

hij zit lekker een crossaintje te eten na een paar happen word dat op tafel gegooit en is ie weer zat, hij is de mais aan het plukken die ie heeft gescoort ergens langs de weg (tijdverdrijf) noemen we het maar. hij vertelt me waar zn boormachine en schroevedraaier liggen en of ik ma wil sturen hij wil op bed....in het schuurtje kijk k s ff rond het voelt of pa er staat en het is zo lekker rommelig maar erg geordent,ik pak wat ik nodig ben en ga naar binnen. bij de keukendeur is mam aan het stuntelen met de rolstoel ze krijgt m de drempel niet over. pap moet er echt uit het doet pijn hem zo moeilijk te zien opstaan en moet ze zich overal aan vast houden los staan zit er niet meer in...nadat ik hem ondersteunt heb met die twee stappen is ie bek en bekaf...zo dat gaat snel achteruit denk ik nog.