23-11-2014

23-11-2014 20:01

Tis alweer bijna december, de mooie gezellig maand en gebeurtenissen staan op de stoep 

Maar helaas niet voor ons niet voor mijn mam. 

De bank zit r op de nek wil geld zien maar ja als ze dat had dan had het huis ook geveild hoeven worden. 

Nu azen ze op de inboedel, het is toch niet te geloven dat kan toch niet, het zijn de laatste herinneringen die ze aan pap heeft die kunnen ze toch niet afnemen. 

 

Ik hou mijn hart vast, aankomende dinsdag met mam naar het gemeenthehuis, ze hebben namelijk afgelopen week te kennen gegeven dat ze mijn mam niet langer willen helpen, eigenlijk komt het er ook op neer dat ze niet genoeg schulden heeft pfff wat willen ze nou eigenlijk een jaar zijn we al bijna bezig...als ze mam nou gewoon in de schuldsanering hadden gedaan was er in ieder geval al bijna een jaar om....nu is er nog niks geregeld . en dat is echt waardeloos vooral nu de handen van haar af willen trekken en ze er weer alleen voor staat..

 

Ook het huis het mooie dierbare huis staat alweer te koop 

215.000,00 wil de beste meneer ervoor die het tijdens de veiling heeft gekocht

Het huis met voor ons zoveel onbetaalbare herinneringen. was er maar iemand die kon helpen en mam gelijk weer terug zou kunnen naar het huis, 

dat zou het het leven van mijn mam een stuk draagerlijker maken.

 

www.youtube.com/watch?v=0OhvH97snOg