20-10-2013

20-10-2013 18:55

zo t weekend al bijna weer voorbij, gisteraaf gewerkt helaas ging t allemaal nie zo als t moest ik baalde dr echt van maar goed volgende keer beter. jammer want ik had r zo'n zin in. 

vanmiddag maar s ff bij pap gekeken even de badkamer bewonderd t ziet er mooi en netjes uit, paps collega heeft even de tegels er in geplakt en ronnie met zn collega alles aangelsoten, morgenvroeg kan pap weer douchen wat zal het fijn zijn dat het hem niet zoveel moeite meer kost. 

vanmiddag pap ligt op bed hij ziet er slecht uit. dikke bulten met vocht op zn rug hij heeft er zekf geen last van maar goed zijn kan het toch niet. vocht tabletten gekregen maar daardoor moet hij heel vaak naar de wc en ja als je slecht ter been bent en slecht overeind kan komen is dat geen pretje. arme pap hij veranderd zo, het doet me verdriet ik zou zo graag mijn pap s terug willen gewoon voor 1 dag dat alles weer even normaal zou zijn. 

de realiteit denkt daar helaas anders over, 

mam doet pap nog ff een uurtje op bed dan kunnen we mooi even wandelen. helaas pap voelt zich zweverig en is duizelig verdorie weer niet naar buiten.....