16-0-2013

16-09-2013 13:20

Het weekend is weer voorbij

vanmorgen even naar pap geweest, t weekend ging redelijk alleen zondagavond was het weer helemaal mis

20:30 pa gaat op bed mam is weer alleen...

 

ook vanmorgen tref ik pap op bed aan, hij is stil alles is stijf. mam trekt zn kleren aan,

bij een poging in de de badkamer zich te scheren komt ie uitgeput weer terug

hij wankelt alle kanten uit en laat weten dat ie duizelig is.

mam vraagt of ie wat wil drinken het antwoord daarop ik weet niet laat me maar even. zn ogen vallen steeds vaker dicht het doet me verdriet en ik zeg ik ga maar weer. 

 

zucht mam zou graag willen dat ie fysio kreeg maar helaas ook daar komen de nodige kosten weer bij kijken en die zijn er simpelweg niet. cz vergoed dat niet dus dan betaal je al gauw 60 euro per keer. 

 

weer een klap dat je zonder geld echt niet mee telt in deze maatschappij !