15-10-2013

15-10-2013 21:14

zo weer terug van een fijn dagje werken bij t abe lenstra stadion was leuk,maar heb pa wel gemist ff doorzetten morgenaaf weer heen, de kids hebben gezellig bij pa en ma gegeten, jaimy nog even gewandeld met opa en oma verteld ie trots,ook liep er een poesje mee zo schattig zei ie, fijn dat ze het leuk hebben gehad, vrijdag gaat het gebeuren dan word de douche er uit gesloopt en komt er een mooie douchebak in, eindelijk t zal fijn zijn als pap weer kan douchen zonder dat het hem veel moeite kost om over de badrand heen te moeten klimmen het gaat ook zo moeilijk wij kunnen ons het niet voorstellen hoe het moet zijn. luxe is niet meer wat het was het is onhandig maar ja wie denkt daar aan als  je voor jaren terug mooie dingen kunt kopen en dan dat zo,n rotziekte je treft, ben zo blij dat pap zich weer wat goed voelt een beetje hangen en krant lezen verteld ie net aan de telefoon, vanavond via de weggeefhoek een paar mooie boekjes over de elfstedentocht gewonnen . pap is gek op sport schaatsen en voetbal daar houd ie van.vanmorgen liep ik door het stadion heen het veld was leeg ik denk terug aan die mooie tijden dat pap en ik samen naar het voetbal gingen heerljjk juichen gillen schreeuwen en een broodje unox met een biertje was vaste prikm die dingen zijn nu alleen maar herinneringen, het komt niet en nooit meer terug pap kan niet meer heen, nooit meer samen een dag toeren in de auto en de sfeer van het voetbal proeven, t doet pijn en t maakt me verdrietig maar ik ga door en vertel pap zoveel als het kan over het mooie stadion en het werk dat ik doe ! hij is trots op me......