13-10-2014

13-10-2014 19:25

Maandag alweer... over 2 weken is pap al een jaar weg, Ik mis hem zo !

Met mam en mij gaat t weer helemaal top,(tot zo ver) na 3 weken even voor onszelf te hebben gehad. zijn we toch allebei even op adem gekomen, 

En met succes nu is het weer gezellig, mam praat over andere dingen en niet alleen maar negatief, ze vergelijkt ons nie meer met pap en neemt zelf ook aktie. 

Ook de hond moest er aan geloven mam was al een aantal keer gevallen doordat chinook haar gewoon te sterk is. 

Dus een advertentie geplaatst op marktplaats met heel veel reacties.

uiteindelijk een gezin uitgekozen en na een paar keer kennis te hebben gemaakt ie ze daar nu eindelijk heen. Mam mist r ontzettend maar heeft wel rust nu, Ze gaat zelfs naar volksdansen en elke dinsdag danst ze er op los.  

Ondanks alles schiet het financiële nog niet echt op. Humanitas werkt toch echt niet zoals het moet na mijn idee en mam moet het zelf maar zien te redden. 

 

Ik begrijp het niet waarom zo lang alles moet duren, als pap dit had geweten had ie zich omgedraait en was ie opgestaan denk ik wel eens...dit had hij ons echt niet gegunt, 

Volgens de bank is de restschuld die mam nog heeft van het huis,niet een reden om voor de rechtbank te verschijnen. Daar baal ik van want ik weet zeker dat dit alles is ontstaan door ellende waar niemand wat aan kon doen, Het maakt me kwaad echt echt kwaad. 

Herfst is het nu vorig jaar herfst nog met pap in de rolstoel zijn laatste rondje gewandeld. wat een lol hadden we. het is fijn dat pap ons zoveel herinneringen heeft nagelaten . 

 

Een hart vol jou
een zand vol woestijn
een lava vol vulkaan
een kokosnoot vol palmboom
een vis vol zee

een leven vol stad
een water vol bruis
een bubbel vol bad
een traan vol oog

een stip vol paddestoel
een mos vol boom
een blad vol herfst
een pijn vol dood
een hart vol jou

 

.........IK MIS JE........