08-10-2013

08-10-2013 20:58

Zo wat heb ik een slechte nacht gehad, beetje ronddolen door huis heen en gigantische hoofdpijn, jij spookt steeds door mn hoofd pap hoe gaat het echt me je denk ik dan en hoe moet het straks en hoe zal het gaan..pfff heel soms komt dat in me op zweten spugen ik weet t niet. gauw maar naar je toe vanmiddag weer liggend op bed natuurlijk mijn god pap je bent zo mager zo anders. ik haat het ik maak grapjes ook jij bent gelukkig fleurig vandaag en we lachen veel. met mam om 2 uur even naar de kwantum ze komt me halen maar net als we weg willen rijden houd de auto ermee op, verdorie wat is het wat met die 45 km auto's zucht bij mam staat t huilen nader dan t lachen maar ik zeg maar snel hou hup dan maar op de fiets haha,mam fietsen en ik achterop t zal dr wel mooi uit hebben gezien. eindelijk daar aangekomen ow sjips zegt mam met een beteutert gezicht de sleutels liggen nog in de auto zucht...ach ik kan de humor dr wel van in zien en fiets snel even terug pap slaapt dus die storen we maar niet. was fijn ff met mam wat winkelen en rondneuzen. 

zo weer thuis telefoon gaat mn dochter, opa wil nog graag even wandelen heb jij tijd tuurlijk heb ik tijd ik maak tijd, dus ik sprint weer op mn fiets hup die kant uit, pa in de rolstoel gesetteld en daar gaan we door het park om de vijver en weer terug genoten van de bomen de win en de temperatuur die is erg goed (ja gelukkig maar) hazelnoten en kastanjes gezocht dus mam vast weer blij. vanavond weer visite van jan en mn oma. nou ja het doet me niet zoveel ik heb er eigenlijk geen goed woord voor over dat je als moeder zijnde je zoon 1x in de 4 weken eens belt en het meer als een verplichting ziet om te komen we zijn dr wel klaar mee, nou ja ik ben dr wel klaar mee. famillie zegt me niet zoveel de mensen waar je het juist niet van verwacht die geven ons zoveel steun dat had zijn moeder moeten doen..maar goed daar ga ik mijn dag niet aan besteden. vanavond ging jaimy nog ff naar opa even filmpjes laten zien en vertellen.ik kom ook nog ff om de boormachine te halen. jaimy zit bij opa aan bed met zn teddy op schoot , pap daar in tegen ligt op bed  en omarmt de emmer verdorie het is weer zo ver. ook de ontlasting loopt niet en ja dat zal allemaal wel met elkaar te maken  hebben bende !!!