07-10-2013

07-10-2013 10:05

Weer een weekend voorbij,vrijdag de kids zijn even uit logeren bij hun andere opa en oma, wij even een paar dagen voor ons zelf, ik ff naar pap hij ligt nog te slapen zegt mam maak m maar wakker, in de slaapkamer aangekomen en de gordijnen losgedaan hoor ik hee wat moet dat daar haha pap is wakker, ik zeg kom joh dr af wil je nog naar buiten, ja dat wil ie wel. mam maakt thee voor m en we helpen hem uit bed ik ga eerst naar huis ff tegen vin zeggen dat ik weg ga, maar onderweg bedenk ik dat we misschien ook wel even met de auto kunnen tis altijd het zelfde rondje wat we lopen. vindo stelt voor om naar oranjewoud te gaan dat is een goed plan. ook pa is het ermee eens en heeft er zin in. heerlijk even met zn 3en een einde gewandeld het was super en wat hebben we gelachten. savonds thuis gekomen maar even een raspatatje besteld en dat smaakte pa erg goed t was weer een fijne middag/avond..

zaterdags alleen even met mam naar de winkel geweest pap lag te slapen bij de winkel aangekomen bedenkt mam ineens dat ze het vuur nog aan heeft staan met r bonen dus snel door de winkel en hup naar huis. gelukkig heeft ze het nog kunnen redden...ja je vergeet wel eens wat...

 

zondag vindo en ik even naar sneek de zandsculpturen even er uit en even zitten aan het water bij het sneekermeer. geweldig ronnie en yvonne nemen pap en mam mee naar wilheminaoord naar de koloniehof daar zijn oude ambachten en pap heeft een geweldige middag gehad. ik gisteraaf er maar even heen. hij was moe maar bestelde bij mam een drinkboullion een plak brood met appelstroop en een bak met warme peren hahha goed bezig pap. zo zien we het graag. 

op naar een nieuwe week !

oom tonnie en tante mina komen op visite vanmiddag pap is weer verwent met een gigantisch groot boeket bloemen.wat zijn het ook toppers !

 

ineens zie ik bij mam op fb weer een mooi gedicht staan :

Het leven 
Sluit nooit je ogen voor het leven 
Het wordt je dan ook maar eenmaal gegeven .
Sluit niet de ogen .voor het verdriet.
Als je iemand in een rolstoel ziet
Die persoon heeft het zwaar te verduren .
Verplaatst u zich eens in zijn of haar positie?
Hoe het zou zijn voor u.
Want als je benen niet meer willen .
wat jij zo graag zou doen .
Dan wordt het opeens een hele troostelozeboel.
En zou je graag alles over willen doen
Maar pak dan zijn .of haar hand.
Schenk hem of haar een glimlach.
Of een vriendelijk woord . 
Of een klop op zijn . of haar schouder misschien 
Maar schuw deze mensen nooit .
Dat hebben ze echt niet verdiend niemand nooit 
zomaar even weer een gevoel zoals dat bij mij hoort 
gr alie

 

ja zo is............