03-11-2013

03-11-2013 15:27

Nog even de kracht vinden om wat bij te werken.

gister een rare dag alles is geregeld en ineens bij thuiskomst vond ik een rust, en barste 2 uur lang in huilen uit. dat was ik al die dagen voor me had gehouden werd nu werkelijkheid. maar het mag

 

vanmorgen 9:00 mam belt ze heeft besloten de kist te sluiten. nog snel pak ik mijn stapel foto,s en voetbalkaarten die er nog bij in moeten. met allemaal teksten achterop. 

ik kan de kracht niet opbrengen pap nog 1x te zien het is goed zo, vindo gaat voor me heen en plaatst alles in de kist. toch een uur later fiets ik er maar heen,ronnie en yvonne zijn er ook. ik durf de kamer niet in te komen vindo sluit de kist even voor me, we wachten op gea die even gaat kijken en ik wil graag nog een plukje haar dat was altijd zo lekker zacht, gea komt er worden tekeningen van de kids bij in gedaan een hamer een duimstok en wat spijkers. en nog veel meer. zn donald duck moet ook mee op reis pap was weg van donald duck,ook de voetbalkaarten mogen niet ontbreken.

 

als laatste pakt ronnie de urn van sascha die gaat ook mee, pap zn trouwe viervoeter is weer bij m. ze zijn samen...

er volgt een lange maar mooie stilte er vlogen allerlei herinneringen door mn hoofd zo mooi om op terug te kijken. ik wil zo graag naar het bos eigenlijk wil mam wel even mee,en we vertrekken nog even naar witte paarden 2 uur lang lekker gedwaald met tranen maar ook veel herinneringen die we ophalen. mam liep vaak met pap door dat bos en we hebben het pad wat hun liepen maar gevolgd. jaimy valt nog omver en zegt o opa wat flauw een stokje tussen mijn benen te houden, we grinniken door onze tranen heen. t was even fijn even er uit ook voor mam. nu even thuis, sake en lydia zijn bij mam even samen .straks nog 1x met zn allen naar huis warm te eten daar konden we pap blij mee maken zijn gezin was zijn alles en daar leefde hij voor, hij heeft zijn strijd gestreden maar niet alleen wij stonden bij m dag in dag uit en deden alles voor hem...dag lieve pap mijn engel mijn held.

 

morgen 13:30 zullen we voorgoed afscheid nemen we zullen hem eren en alle kracht opsparen om dit een heel mooi en speciaal afscheid te geven.

 

 

Onze pap een timmerman in hart en nieren,en zo zullen wij hem altijd blijven herinneren...