03-10-2013

04-10-2013 10:04

vanmiddag ff bij pa en ma geweest mam en ik hebben wat nieuws ontdekt postcrossing je stuurt een willekeurig kaartje naar een opgedragen adres ergens in de wereld,ook jij krijgt een kaartje van ergens op de wereld leuk leuk haha we zullen zien wat het word..voor pap zal het fijn zijn hij ligt languit op de stoel ik vraag hoe gaat het:o wel aardig antwoord ie,hij wil graag op bed,elke middag van 13:00 tot 16:30 slaapt ie. de dagen zijn slopend en ook het weer word er niet beter op, ik zou jullie ook willen vragen mocht je eens een vrolijk kaartje hebben liggen zou je die dan naar mijn pap willen sturen, (het maakt hem zo blij) het adres is Hendrik van der veen 

             Prins Hendrikstraat 18 

             8471 PL  Wolvega 

het zou aardig zijn van jullie die op mijn site komen en die alles op de voet volgen....