01-10-2013

01-10-2013 13:22

Gisteraaf een berichtje van mam...pap heeft overgegeven en zn buik is erg gespannen.

Ron kwam nog even en zei tegen dr wat is pap smal zeg in zn gezicht,

pff even een paar dagen zonder zorgen het heel even van me afgezet..en dan gaat t alweer mis ? nee dat zal toch niet morgen zal het vast beter gaan !

 

Vandaag gaat t goed pap heeft lekker geslapen maar is wat stil net een mooi gedicht op fb door mijn moeder geplaatst:

 

Masker 
Je hebt een masker opgezet
Achter dat maker zit een gezicht.
het is daar donker . en niet licht.
En zie daar een markant .perkament 
achtig gezicht
Je hebt een masker opgezet.
Emotie .pijn .en verdriet...
Het is het leven .heimwee.
Naar verloren tijd. 
Naar wat je eens hebt geleefd .En wat je door je ziekte achterliet .
Je hebt je masker opgezet 
Voor mijn lieve Hendrik die zo hardt vecht . om te blijven leven .
liefs je maatje

 

mooi geschreven mam en t klopt ook zo precies...misschien voelt pap zich strax beter dan kun je even met m wandelen..

 

18:30 caela (mijn dochter) belt opa...

dag opa,ga je mee even wandelen ik duw je wel even naar de kinderboerderij opa ?

helaas opa voelt zich niet goed zegt ze en met een beteutert gezichtje gaat ze naar haar kamer..ja het valt niet mee !

misschien morgen caela zeg ik, ja zegt ze misschien........