gewoon september

29-09-2015 18:54

Het is alweer een hele tijd geleden. Volgende maand zijn we al weer 2 jaar verder. Het is moeilijk en keer op keer krijgen we weer tegen slagen te verduren... Ondertussen wel de rechtszaak gehad en mam moet leven met een paar tientjes per week. Hield het maar eens op mijn lieve pap hij moest eens weten.
Ook vandaag weer,na aanleiding van de verwijderde schelpen richting paps graf en er geen pad meer naar toe loopt. Een mail gestuurd naar de gemeenthe , Vandaag een mail terug jammer de onderhoud kost teveel en ze hebben besloten zijpaden niet meer te onderhouden. Nu moet ik om bij pap te komen over 4 graven heen. En het is grote natte drassige bende met dit weer.... Het maakt me boos vluchtelingen grote gebouwen schilderijen van 80 miljoen t kan allemaal. maar dit laatste stukje word ook ons af genomen respectloos dat is het... mijn oma zou er niet eens meer door heen komen met de rollator... Het maakt me verdrietig !